Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути чи обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає поверненню/обміну:
Товар, після покупки якого не минуло 14 днів, збережений чек та пакет документів. Товар не був в експлуатації, збережено його товарний вигляд, товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, механічних ушкоджень, заводська упаковка, ярлики, пакети все ціле (товар перебуває у тому стані, як і на момент передачі покупцю).
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар 0-800-330-514 (дзвінки з будь-якого оператора безкоштовні) для оформлення заявки на повернення;
2. Повідомте № декларації надісланої посилки, ПІБ українською мовою, ідентифікаційний код та № банківської картки у форматі IBAN для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо вам гроші чи інший товар;
4. Усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за ваш рахунок.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар 0-800-330-514 (дзвінки з будь-якого оператора безкоштовні) для оформлення заявки на повернення;
2. Повідомте № декларації надісланої посилки, ПІБ українською мовою, ідентифікаційний код та № банківської картки у форматі IBAN для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо вам гроші чи інший товар;
4. Усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту, та за фізичною адресою – м. Київ, вул. Грушецька, 9А, оф. 126.
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на банківську картку, яку ви вказали при оформленні заявки на обмін/повернення товару.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки у відділенні Нової пошти продавцем.